Succesvol ondernemen doe je samen

Connexie is opgericht door ondernemers voor ondernemers. Vanuit de visie dat je samen altijd verder komt. Wij streven naar een ondernemerslandschap van eenvoud en efficiëntie. We doen dit met veel kennis, kunde, slimme (technische) connecties en de juiste partners. Onze naam is niet zomaar gekozen. Wij zijn Connexie, specialist in payrolling, salarisadministratie en HR-advies.

 

Focus op de groei van je onderneming

Ons doel: de ondernemer weer laten ondernemen en te zorgen voor een glimlach.

Bij Connexie zijn we ervan overtuigd dat je samen verder komt en kunt groeien. Groei als werkgever, ondernemer én als mens. Die groei en het ‘samen’ begint niet bij jou of bij ons, maar bij jouw medewerker. Die medewerker koester je, daar zorg je voor en inspireer je elke dag weer om het beste uit zichzelf te halen. Je zorgt dat alles goed voor ze geregeld is en je creëert een fijne werkomgeving. Wij helpen je dát te realiseren, met onze uitgebreide payroll-dienstverlening, salarisadministratie en hr-advies. 

Werkgeven is een vak, zoek daarom de juiste partner

Het HR-landschap om ons heen is complex

Continu veranderende wet- en regelgeving en een snelle technische ontwikkelingen. Dit vraagt om samenwerking, met de juiste partners en slimme technische oplossingen. Connexie is hierop ingericht. 

Connexie maakt het werkgeverschap eenvoudiger, slimmer en minder complex. Hoe? Door HR-zaken uit handen te nemen en soepel te laten verlopen, maken we het werkgeverschap minder ingewikkeld en leuker. Zo geven we jou als ondernemer de ruimte om je te focussen op je passie: de groei van je onderneming.

Duurzame connecties

Duurzaam ondernemerschap staat centraal bij Connexie

We hechten waarde aan sterke en langdurige relaties met ondernemers, en tussen ondernemers en medewerkers. We willen jou echt leren kennen. Zo kunnen we samen werken aan het vereenvoudigen van het werkgeverschap. 

Connnexie is gespecialiseerd in de horeca, retail, recreatie en levensmiddelenbranche. Typerende kenmerken van deze branches zijn het parttime karakter, grote seizoensinvloeden met vele mutaties, en doelgroep specifieke uitdagingen. Wij kennen deze uitdagingen en bieden hier oplossingen voor. 

Technologie in payroll: de kern van onze dienstverlening

Bij Connexie gaan technologie en payroll hand in hand om een slimme en efficiënte ervaring voor ondernemers en medewerkers te bieden. Door innovatieve software en digitale oplossingen te integreren, stroomlijnen we het proces van HR-administratie en payrollbeheer. Wij geloven dat technologie je verder helpt, met een menselijke aanpak. Hierin dagen wij onszelf continu uit, met als doel slimme oplossingen voor ondernemers te ontwikkelen. Wij maken tech eenvoudiger en toegankelijker. 

Met een geavanceerd softwareplatform regelen en beheren wij je volledige personeelsadministratie. Wij regelen de contracten conform alle wet- en regelgeving en cao’s, verwerken de salarissen en begeleiden bij ziekteverzuim. Daarnaast kun je door onze dashboarding en rapportages meer data-gedreven beslissingen maken over je bedrijfsvoering.

Medewerkers kunnen makkelijk hun persoonlijke gegevens bijwerken, loonstroken bekijken en verlof- en ziektedagen inzien. Dit vermindert de administratieve rompslomp voor zowel medewerkers als werkgevers. 

Ondernemers hebben 24/7 toegang en inzicht in de volledige personeelsdossiers en facturatie. Ze kunnen eenvoudig nieuwe medewerkers toevoegen, de onboarding gaat vervolgens volledig geautomatiseerd en digitaal. Uiteraard met persoonlijke ondersteuning waar nodig. 

Onze systemen integreren naadloos met jouw HR- en boekhoudsoftware, en anders zorgen we daar wel voor. Soepel gegevens uitwisselen is een soepele samenwerking. Dit scheelt ondernemers veel tijd. 

Snel even de laatste facturen inzien, uren goedkeuren en rapportages checken?  Connexie neem je overal met je mee met de Connexie-app.

Via je persoonlijke Mijn Connexie portal heb je daarnaast 24/7 toegang tot de volledige personeelsdossiers en salarisoverzichten. Maak strategische beslissingen voor je bedrijfsvoering met behulp van slimme en overzichtelijke rapportages. Zoals gemiddelde uren, loonkosten en ziekteverzuim.

Meld nieuwe medewerkers eenvoudig en snel aan en voer eenvoudig contract- en loonwijzigingen door.

Alles wat je nodig hebt, op één plek!

Connexie is een SNA info en NEN info gecertificeerde onderneming. En daar zijn we zo trots op. We verbinden ons aan de hoge standaarden en kwaliteit in onze dienstverlening. Daarnaast zijn we lid van de NBBU info.

SNA-Certificering

NBBU-Certificering

In 1998 werd Connexie opgericht door Jean Maurice Ehrismann en Mike Velings. Met als doel ondernemers te helpen met eenvoudig werkgeverschap.  Geen wurgcontracten, kleine lettertjes of ‘u vraagt, wij draaien’. Open communicatie, eerlijk advies, transparantie en vooral: samen doen. Nu, 26 jaar later, zijn we uitgegroeid tot een vooraanstaande speler met ruim 25.000 payrollmedewerkers waar we zorg voor dragen. Met elk hun eigen kracht en talent. Onze klanten, elk met hun eigen groei ambities, aanpak en behoefte. 

Medewerkers kunnen makkelijk hun persoonlijke gegevens bijwerken, loonstroken bekijken en verlof- en ziektedagen inzien. Dit vermindert de administratieve rompslomp voor zowel medewerkers als werkgevers. 

Ondernemers hebben 24/7 toegang en inzicht in de volledige personeelsdossiers en facturatie. Ze kunnen eenvoudig nieuwe medewerkers toevoegen, de onboarding gaat vervolgens volledig geautomatiseerd en digitaal. Uiteraard met persoonlijke ondersteuning waar nodig. 

Onze systemen integreren naadloos met jouw HR- en boekhoudsoftware, en anders zorgen we daar wel voor. Soepel gegevens uitwisselen is een soepele samenwerking. Dit scheelt ondernemers veel tijd. 

Snel even de laatste facturen inzien, uren goedkeuren en rapportages checken?  Connexie neem je overal met je mee met de Connexie-app.

Via je persoonlijke Mijn Connexie portal heb je daarnaast 24/7 toegang tot de volledige personeelsdossiers en salarisoverzichten. Maak strategische beslissingen voor je bedrijfsvoering met behulp van slimme en overzichtelijke rapportages. Zoals gemiddelde uren, loonkosten en ziekteverzuim.

Meld nieuwe medewerkers eenvoudig en snel aan en voer eenvoudig contract- en loonwijzigingen door.

Alles wat je nodig hebt, op één plek!

Connexie is een SNA info en NEN info gecertificeerde onderneming. En daar zijn we zo trots op. We verbinden ons aan de hoge standaarden en kwaliteit in onze dienstverlening. Daarnaast zijn we lid van de NBBU info.

SNA-Certificering

NBBU-Certificering

In 1998 werd Connexie opgericht door Jean Maurice Ehrismann en Mike Velings. Met als doel ondernemers te helpen met eenvoudig werkgeverschap.  Geen wurgcontracten, kleine lettertjes of ‘u vraagt, wij draaien’. Open communicatie, eerlijk advies, transparantie en vooral: samen doen. Nu, 26 jaar later, zijn we uitgegroeid tot een vooraanstaande speler met ruim 25.000 payrollmedewerkers waar we zorg voor dragen. Met elk hun eigen kracht en talent. Onze klanten, elk met hun eigen groei ambities, aanpak en behoefte. 

Maak kennis met onze HR-specialisten

Meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op!

call

Telefoon

ma t/m vr van 9:30 – 17:30

013 583 6030

mail

E-mail

Op maandag t/m vrijdag reageren we binnen één werkdag op e-mails

description

Offerte

Vraag online een offerte aan

0000