Samen sterk: Hoe ondernemer Mark ter Burg goed werkgeverschap in de horeca verwezenlijkt 

Als zoon van ondernemers stond Mark ter Burg al op jonge leeftijd in de keuken van Restaria Zuid, een familiebedrijf dat al 27 jaar een begrip is in Veenendaal. Samen met zijn broer nam hij later het stokje over en breidde het bedrijf uit met Restaria De Pitstop, dat nu al 2 jaar bestaat.  

Samen sterk: Hoe ondernemer Mark ter Burg goed werkgeverschap in de horeca verwezenlijkt 

Missie en visie

Voor Mark draait het om tevreden gasten. “Het is supertof om te zien dat mensen tevreden de deur uitgaan na een bezoek aan onze zaken.” Het is deze voldoening die Mark en zijn team nastreven, en het is een missie die ze serieus nemen. 

Samen sta je sterker

Met een steeds groter groeiend team, namen zaken als salarisadministratie en HR-werkzaamheden steeds meer tijd in beslag. Om deze zaken goed te regelen, schakelde Mark zo’n 6 jaar geleden de hulp in van payroll-bedrijf Connexie, een beslissing waar hij nog altijd blij mee is. Connexie neemt ons veel werk uit handen., “Het is vooral het gemak en de ontzorging wat wij heel fijn vinden”. De samenwerking verloopt vlekkeloos, waarbij Mark vooral te spreken is over de goede communicatie en de tijdige betaling van de salarissen van zijn werknemers. 

 

"

Het systeem van Connexie werkt gewoon goed. Als mijn werknemers tevreden zijn, ben ik zelf ook tevreden”     

- Mark ter Burg, Restaria de Pitstop

Payrollen tegen scherpe tarieven

Met Connexie aan boord is het nog makkelijker om goed werkgeverschap te waarborgen. “Het goed zorgen voor je werknemers is belangrijk” benadrukt Mark. “Tijdige wekelijkse verloning en andere HR-ondersteuning maken daar een groot verschil in.” Het is deze gedeelde visie op het belang van goed werkgeverschap die de samenwerking tussen Mark en Connexie sterk maakt. Bovendien waardeert hij als ProFri-lid de mogelijkheid om tegen scherpe tarieven te kunnen payrollen bij Connexie, waardoor het financieel nóg interessanter is. 

Groei in kwaliteit

Toekomstplannen van Mark zijn vooral gericht op kwaliteit, niet kwantiteit. “We willen groeien in de kwaliteit van onze zaken,” legt hij uit, “en daarbij hopen we op een voortzetting van de fijne samenwerking met Connexie.” Zolang de medewerkers tevreden zijn, Mark tevreden is en Connexie tevreden is, ziet hij een mooie toekomst tegemoet.

0000