Payroll in de retail

Jouw medewerkers staan in de winkel, wij regelen de personeelsadministratie

In de retailsector is flexibiliteit van cruciaal belang. Vaak bestaat het personeelsbestand van je onderneming uit parttimemedewerkers, scholieren en studenten die op zoek zijn naar een leuke bijbaan . Het bijhouden van alle administratie en salarisverwerking kan hierdoor een uitdagende taak zijn. Wij helpen je. Samen ondernemen betekent samen werken aan succes.

Flexibele inzet, zonder zorgen over kosten of administratie

Flexibele inzet, zonder zorgen over kosten of administratie

Minimaliseer administratieve lasten en risico’s.

Je hoeft niet altijd alles in je onderneming zelf te doen. Door samen te ondernemen kom je verder en kun je groeien.  Payroll is dé oplossing voor retailbedrijven die hun administratieve personeelszaken willen stroomlijnen en tegelijkertijd de risico’s van werkgeverschap willen minimaliseren. Door het juridische werkgeverschap en de HR-administratie aan Connexie over te dragen, kun jij je concentreren op je klanten en medewerkers.

Voordelen van payroll in de retailsector

Ruim 1.000 ondernemers gingen je voor!

Met payroll worden wij juridisch werkgever, terwijl je zelf de leiding hebt op de winkelvloer. Je bepaalt zelf wie je aanneemt.

  • Goed werkgeverschap, voor iedereen!
  • Gecertificeerde payrolling
  • Maximale flexibiliteit en lage risico’s
  • Professionele ondersteuning voor vragen en advies
  • Geen zorgen meer over ingewikkelde HR-zaken
  • Focus op de groei van je onderneming
"

Alles wordt geregeld, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Dat geeft me de ruimte mij te focussen op mijn zaak.

Monique, eigenaresse kledingzaak FFLO

In de retail zijn werktijden vaak afhankelijk van seizoensgebonden drukte, promotieactiviteiten of speciale evenementen. Met payrolloplossingen voor de retailsector kun je eenvoudig omgaan met veranderende personeelsbehoeften en piekmomenten.

Zet je medewerkers in wanneer jij ze nodig hebt. Betaal alleen wanneer ze werken!

Het beheren van medewerkers kan een tijdrovende taak zijn, vooral wanneer het gaat om parttime medewerkers en seizoenskrachten. Connexie neemt de loonadministratie en het personeelsbeheer uit handen, zodat jij je kunt concentreren op het runnen van je winkel.

In de retail is naleving van arbeidswetgeving en cao-regels van groot belang. Met onze payrollservice zorgen we ervoor dat jouw bedrijf voldoet aan alle wettelijke en juridische vereisten, inclusief loonbelastingen, sociale premies en begeleiding bij ziekte.

Door gebruik te maken van payrolloplossingen kun je als winkelier kosten besparen op administratieve lasten, personeelsbeheer en juridische kwesties. Dit draagt bij aan een verbeterde operationele efficiëntie en een gezonder bedrijfsresultaat.

 

 

In de retail zijn werktijden vaak afhankelijk van seizoensgebonden drukte, promotieactiviteiten of speciale evenementen. Met payrolloplossingen voor de retailsector kun je eenvoudig omgaan met veranderende personeelsbehoeften en piekmomenten.

Zet je medewerkers in wanneer jij ze nodig hebt. Betaal alleen wanneer ze werken!

Het beheren van medewerkers kan een tijdrovende taak zijn, vooral wanneer het gaat om parttime medewerkers en seizoenskrachten. Connexie neemt de loonadministratie en het personeelsbeheer uit handen, zodat jij je kunt concentreren op het runnen van je winkel.

In de retail is naleving van arbeidswetgeving en cao-regels van groot belang. Met onze payrollservice zorgen we ervoor dat jouw bedrijf voldoet aan alle wettelijke en juridische vereisten, inclusief loonbelastingen, sociale premies en begeleiding bij ziekte.

Door gebruik te maken van payrolloplossingen kun je als winkelier kosten besparen op administratieve lasten, personeelsbeheer en juridische kwesties. Dit draagt bij aan een verbeterde operationele efficiëntie en een gezonder bedrijfsresultaat.

 

 

Welk systemen je ook gebruikt, wij maken connectie

In de retail is efficiëntie essentieel voor een soepel verlopende bedrijfsvoering. Daarom zijn geautomatiseerde processen en integraties met andere systemen van onschatbare waarde. Connexie maakt slimme koppelingen met gangbare tooling in de retail, waardoor het beheer van personeelsadministratie nog eenvoudiger wordt. Hiermee bespaar je veel tijd.

Voor retailondernemers koppelen wij o.a. met:

  • Planning- en roostertools
  • Kassasystemen
  • Financiële systemen

Benieuwd naar de payroll kosten voor je onderneming? Bereken je tarief!

De 3 zekerheden van Connexie

star

Kwaliteit

  • Goed en eenvoudig werkgeverschap
  • Alles conform wetgeving en cao’s
  • Persoonlijke begeleiding
  • Altijd advies op maat
  • Gecertificeerd payroll-bedrijf
tune

Flexibiliteit

  • Geen vaste kosten
  • Opschalen en afschalen waar nodig
  • Arbodienst en ziekteverzuim collectief
  • Inzet van vertrouwenspersoon
  • Connexie is juridisch werkgever en draagt de risico’s
accessibility

Toegankelijkheid

  • Alles eenvoudig en begrijpelijk
  • Online omgeving en handige app
  • Koppelingen met jouw systemen
  • Data inzicht met handige rapportages

Vraag nu een offerte aan

Benieuwd wat payroll voor jouw onderneming kan betekenen? Vraag vandaag nog een offerte aan. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan contact op, wij staan voor je klaar.

 

Direct hulp of advies nodig?
Dat kan via: 06 425 763 15

Met het versturen van dit formulier, ga je akkoord met de verwerking van jouw gegevens conform onze privacyverklaring.

0000